کلیه ترانه های این وبلاگ، ثبت شده و هرگونه کپی‌برداری و یا استفاده بدون اجازه کتبی ترانه‌سرا، پیگرد قانونی دارد.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

هم ترانه

در فضای مجازی با وجود تعداد بسیار زیادی پیج و کانال ادبی، کمتر صفحه ای به طور مشخص به ترانه اختصاص داده شده، و اگر هم بوده، عمدتا به انتشار ترانه و نهایتا نقد ترانه ها پرداخته، و کمتر به چشم خورده کانال و پیجی در شبکه های اجتماعی، علاوه بر انتشار آثار برجسته، به آموزشهای کاربردی، قرار دادن مصاحبه ها و نکات مهمی که ترانه سرایان مطرح به آن اشاره کرده اند، پرداخته باشد.

مدت هاست در فکر ایجاد محلی برای پرداختن تخصصی به مقوله ترانه، و محلی برای رشد و ارتقای ترانه و ترانه سرایان هستم. به خصوص برای ترانه سرایان جوانی که در شهرهایی به جز تهران سکونت داشته، و شرکت در جلسات کارگاهی و آموزشی ترانه برای آنان دشوار است.

به امید خداوند بزرگ و با یاری عزیزان علاقمند به ترانه، کلید را در قفل میچرخانم و فعالیت این کانال را آغاز میکنم،؛ در این مسیر دست تک تک عزیزانی که مایل به همراهی و کمک در گرداندن این محفل هستند را به گرمی فشرده و از آنان استقبال میکنم.

باشد که در کنار یکدیگر، اتفاقات خوبی را برای ترانه مملکت رقم بزنیم.

 

آنا جمشیدی

19 فروردین ماه 1397

همترانه افتتاح شد...

 

برای درخواست و سفارش ترانه، به آی دی تلگرام و یا صفحه اینستاگرام پیام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آنا جمشیدی

ما حالمون رو به کسی گره نمی‌زنیم...

ما حالمون رو به کسی گره نمی‌زنیم.

همین که حالت با موزیک گوش دادن خوب میشه، با کتاب خوندن، با قدم زدن، با به هدفات رسیدن، یعنی حال خوبت به هیچکس گره نخورده الا خودت. یعنی اگه کاری به کارت نداشته باشن، خیلی هم حالت خوبه؛ حتی تو بدترین شرایط. همین که درگیرِ «کی چی گفت و اون چیکار کرد و چرا ابروی فلانی کجه» نیستی، یعنی بازم حالت خوبه. حتی اگه تو اینور باشی و هدفات اون سر دره ایستاده باشن. قصه از اونجا شروع میشه که جهت تیر کمونا درست سمت توئه. سنگ قلابا خود تو رو نشونه گرفتن. یا از شانست تیری که هدفش یه طرف دیگه بوده، کمونه میکنه و میخوره به تو. قصه اینجاست که حواست به هیچ جا نیست الا کار خودت، اما ناغافل تیر میخوری. لابد مقصر هم تویی که تو مسیر تیر کمونا و سنگ قلابا و گوله‌ها وایسادی.

حال خوبتم که به کسی گره نزنی، آخرش یکی پیدا میشه که انقدر خوب و بدشو به تو گره بزنه تا کیش و مات شی.

 

آنا جمشیدی

 

برای درخواست و سفارش نوشته، به آی دی تلگرام و یا صفحه اینستاگرام پیام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آنا جمشیدی